tisdag 19 augusti 2008

Stockholm: Bridgestone Diamond


Jag känner mig lite fånig som kanske hamnar bland splitternya Trek-ar och Spuik-ar med min 80-talare, men den var mig väldigt kär och försvann någon gång mellan fre 15 aug och mån 18 aug från ett cykelställ i korsningen Möregatan/Åsögatan på söder:

Bridgestone Diamond Road
Silver metallic
Ny Specialized-sadel svart och silver (ej på bilden)
Styre med silverfärgad linda (ej på bilden)
Arayafälgar, 36 ekrar
Shimanoväxlar, 12vxl

De röda dekalerna "Diamond Road" är borttagna. Små fläckar på framsidan av framgaffeln saknar färg efter en krock. Den förre ägarens personnummer inristat i ramen nära vevpartiet på drivsidan. Börjar på "54..."

mvh / Jöran

noll sju tre fem 74 89 92

1 kommentar:

Anonym sa...

Har en också en Dimond men blåmetallic. Jag vet vad du har gått miste om:( Hoppas verkligen du får tillbaka din ögonsten
/Henke