onsdag 13 augusti 2008

Stockholm: Trek T1


Jag var inne på tobaksaffären på Verkstadsgatan i Hornstull nu ikväll strax innan klockan åtta. Jag lämnar cykeln ur min åsyn i ca en minut och därefter är den borta.

Cykeln är mig oerhört kär och hittelön i paritet utlovas.

Bilder: http://picasaweb.google.com/klobelius

Det är alltså en Trek T1 röd:
Svart Aerospoke framhjul
Röda Conti GP4000
Deda pista styre
Orginal Bontrager bakhjul, vevparti, sadelstolpe och styrstam

Ring mig! 0703781482

/Kalle

4 kommentarer:

johnpa sa...

fan också. den va fin. var den låst?

Ruben sa...

Den finns på cykeldetaljen på polishuset på Kungsholmen. Jag såg den när jag var där och kollade efter min cykel. Jag försökte ringa dig men kom inte fram så jag gav polisen ditt nummer.

Hoppas du får tillbaka den ordentligt.

Shari sa...

Hej Kalle.

Ditt mobilnummer stämmer inte. Ta kontatk med mig

08-4011892

Kalle sa...

Ruben- Vilken hjälte du är!

Min tacksamhet går inte att uttryckas i ord.

Jag såg din kommentar igår och ringde polisen direkt och hämtade cykeln. Trots ingte många plus igårkväll så var lyckan total när några mil avverkades på min gamla, nyåterfunna vän.

Från hjärtat - Tack!