måndag 29 september 2008

Stockholm: Mirage Classic 3


Hej,

Min helt nya vinröda damcykel blev tillsammans med flera andra cyklar stulna på innergården på Björngårdsgatan 2, Södermalm, förra helgen, 20-21a september.

Flera lås uppklippta då jag upptäckte att min var borta. bilden på cykeln är från Cykelringen och min hade en liten svart cykelkorg monterad på i efterhand. Min gamla, -99, vita MTB Cannondale med head shock på samma gård för 10 månader sedan.

Börjar bli rejält less på att inte kunna parkera cykeln ifred utan att låsa den med typ tre lås??!!!

Har någon tips ring mig, Anna, på 070-7983795.

4 kommentarer:

Susanne sa...

Har du sett de två cyklar som står vid ett träd i Fatbursparken sedan några månader. Den ena är helt röd med svart varukorg framme. Märket okänt för mig. Den andra är svart NEVADA. Antar att det inte är ägaren/ägarna som lämnat sina cyklar så där i en park. Snart blir de nog helt vandaliserade.

Carin sa...

Kan dethär vara din cykel tro?

http://www.blocket.se/stockholm/Mirage_Classic_3_Dam___Cruser_Biltema_bla_22954605.htm?ca=11&w=1

Var precis i färd med att köpa den men så hittade jag din blogg här via Google-bildsök Mirage +cykel... Hursom helst så svarar säljaren ej på e-post och verkar även ha uppgett fel mobilnr...

Men hör med blocket.se så kan de säkerligen lämna ut mer info om annonsören inkl. ip-nummer till dennes dator/adress etc, eftersom detta ju kanske är stödgods man försöker sälja (om cykeln är din?).

Lycka till!

Mvh, Carin

Carin sa...

http://www.blocket.se/stockholm/
Mirage_Classic_3_Dam___Cruser_Bilt
ema_bla_22954605.htm?ca=11&w=1

Anonym sa...

helt mjuk i pallet??det KANSKE är stöldgods?OM det är hennes cykel??hört talas om ramnummer??Uppenbarligen INTE hört talas om förtal?vilket är en straffbar handling du kan och bör åtalas för ett råd du kan ha svårt att tillgodogöra dig är ju att sätt lite fart på hjärncellerna det är tröttsamt och ack så TRÅKIGT med enfald av den art du uppvisar Slutligen- ute och cyklar Så kära sthlmare - be carefull out there....