tisdag 30 september 2008

Stockholm: React BMX


Tja,

Lite sent ute kanske. Men kan inte skada att fråga om hjälp iaf.

Natten mellan den 30:e - 31:a Augusti mellan 23.00-11.00 blev min svarta BMX stulen. Den stod låst vid korsningen Borgmästargatan / Åsögatan på Söder.

Jag la upp en bild på ett forum, samt frågade om någon hade sett cykeln då jag upptätckte att cykeln var borta och fick ett svar om att någon har den på sitt rum på Odenplan, och fick även med hans mailadress. Får tyvärr inte något svar från dennes mailadress.

Kort beskrivning av cykeln: Den är helt mattsvart, med kromade pedaler, ekrar och styre och har ett rött vevparti. Den saknar pegs. På varsin sida av ramen står det 'React' med vit text, och under sadeln finns loggan 'WE' också med vit text.

Vore enormt tacksam om någon kunde hjälpa mig på något sätt att hitta min cykel.

0708-336858

/Billy

Inga kommentarer: